De East Lycian Way

Van de bergen naar de zee

Net ten zuiden van Antalya in Turkije ligt het natuurrijke gebergte Beydaglari, ook wel het Olympos gebergte genoemd. Vanaf morgen begint hier ons nieuwe avontuur en treden we in de voetsporen van Alexander de Grote die hier ooit met zijn legers langstrok.

We gaan een gedeelte van de Lycian Way, een lange afstandswandelroute door het zuiden van Turkije wandelen. Als we vanavond aankomen in Turkije zullen we per taxi in ca. 1 ½ uur naar een bergdorpje op 1200 meter hoogte reizen. En morgenochtend hebben we de 2366 meter hoge top, de Tahtali Dag, als decor voor de start van onze wandelvakantie.

De komende 10 dagen overnachten we in kleine bergdorpjes en wandelen we over de bergflanken met fruitbomen en oerbossen. Uiteindelijk zullen we weer afdalen naar Cirali aan zee. Hier leggen zeeschildpadden hun eieren op de prachtige zandstranden.

We sluiten deze reis af met een heerlijk verblijf in Robinson Club Camyuva waar de catamarans al op ons liggen te wachten. Nu alleen nog hopen op een goede zeilwind.

Wim

Hasve a great time. Alle elementen voor een fijne reis lijken aanwezig.

Jacques

Het reizen gaat jullie niet vervelen merk ik. En altijd van die bijzondere reizen. Goede reis en ik zie uit naar jullie verslagen.

Annette

Het leest als weer een enorme uitdagende vakantie. Maar dat kunnen wij wel aan jullie overlaten. In de 1e plaats doe wel heeeeeeeeeeeel voorzichtig, verdwaal niet in de bergen. En verders wensen wij jullie heel veel plezier.

Liefs X

Karin

Wandelen? Ik wist alleen van genieten van Club Robinson. Doe voorzichtig met het wandelen en geniet van je vakantie, de zon en natuurlijk het eten ;-)
Liefs

Margaret

Fijne vakantie, geniet ervan!!

Mark en Marie-Cecile

Jullie aan t wandelen, wij weer op de fiets.
De groene route voert ons hopelijk in 3 weken naar de Middellandse zee!
Veel wandelplezier! We denken wel dat jullie de tandem gaan missen soms

Groeten Mark en Marie-Cecile

Ma en Pa

Veel plezier en kom weer heel thuis

Joke en Vincent

Stof uit je neus, stof uit je oren. Laat alles lekker wegwaaien. Jullie hebben het verdient. Robert met bij ons klussen en Anne Marie voor het missen van haar lief, al die weekenden. Heel veel plezier!!!

Joke Baart

Veel plezier, weer een mooie reis, alles meemaken, dat is ons doel, toch!!!!! Veel reizen, veel van de wereld zien en veel andere culturen ontdekken.

Groetjes uit Terneuzen